Podajniki wałkowe plastikowe IZIROLER
- Podajniki rozciągane (nożycowe) wałkowe
- Szerokość: 500 lub 800 mm
- Ilość wałków na jednej osi: 1 – 3
- Ilość nóg podajnika: 2 – 5
- Wysokość nóg regulowana w zakresie: 655 – 1.000 mm
- Ilość osi: 20 – 56
- Dopuszczalne obciążenie pomiędzy nogami podajnika: 35, 40 lub 70 kg (w zależności od wariantu)
- Cechy podajników rozciąganych:
- możliwość budowania dróg transportowych prostych, zarówno nachylonych, jak i o jednakowej wysokości
- podajniki przeznaczone do transportu kartonów i im podobnych towarów z płaskim i sztywnym dnem; idealne do ładowania i rozładowywania ciężarówek w centrach logistycznych
- nachylenie linii podajników może być błyskawicznie skorygowane; wystarczy ustawić odpowiednią wysokość nóg podajnika
- możliwość przemieszczania podajników – na kółkach; każde kółko z hamulcem!
- powierzchnia pokryta galwanicznie, ocynkowana
- łatwe do przechowywania; podajniki w „kompaktowej” (ściśniętej) formie zajmują 1/4 swojej pełnej długości
- konstrukcja podajników umożliwia bezpieczne prowadzenie ładunku nawet na zakrętach linii (nie ma konieczności użycia bocznych prowadnic/barierek)
- wysoka jakość wykonania bocznych płyt pozwala na transport „heavy duty” (ciężkich, masywnych ładunków)
- szerokość robocza podajników to 500 lub 800 mm; pełna szerokość jest ~120 mm większa
- na podajnikach mogą być zamontowane: 5-8 roleczek (krążków) albo 1-3 rolki (o średnicy 50 mm) na każdej osi
- Możliwe modyfikacje podajników:
- roleczki wykonane z poliamidu – mogą być używane w przemyśle spożywczym
- roleczki wykonane ze stali cynkowo-chromowej – charakteryzują się wysoką wytrzymałością, do zastosowań heavy duty
- rolki plastikowe – wyposażone w łożysko, które jest umieszczone w poliamidowym pierścieniu dystansującym, korpus rolek jest wykonany z PCV
- rolki metalowe – wyposażone w łożysko, rolki są wykonane ze stali z cynkowo-chromową powłoką
- Wersja z 1 wałkiem na osi jest możliwa tylko dla prostych dróg transportowych
- Wersja z 2 lub 3 wałkami na osi jest możliwa dla prostych i skręcających dróg transportowych