Key Account Manager
miejsce pracy: województwo dolnośląskie/mazowieckie
(2 etaty)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Realizacja planów sprzedaży portfolio firmy na wyznaczonym terenie
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- Prezentacja produktów firmy oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz
- Monitorowanie rynku, potrzeb klienta oraz działań konkurencji
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Fachowe doradztwo zawodowe przy współpracy z Product Managerem
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy w branży maszyn pakujących
- Umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami
- Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjny system wynagrodzenia – podstawa plus przejrzysty system premiowy
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku
- Dużą samodzielność i możliwości rozwoju
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV, oznaczone numerem referencyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: hkakol@perfectconsulting.pl.
Informujemy, iż proces rekrutacyjny realizowany jest przez Human Resources Business Partner – Firmę Perfect Consulting. Firma Perfect Consulting skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Perfect Consulting – Rekrutacja, Szkolenia, Coaching. Perfect Consulting posiada certyfikat Ministra Gospodarki Pracy Polityki Społecznej w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (nr 3607/1a).